Sinä, joka luet tätä, laita tämä omaan blogiisi ja listaa 20 asiaa, jotka tekevät juuri nyt sinut onnelliseksi tai iloiseksi.
Tällainen haaste löytyi ystävän blogista, ja ajattelin, että koska olen tänään hyvällä tuulella niin voisi onnistuakin! Plus että kun mulla on tuolla perusvarustuksena ärystyslista (tosin ei hetkeen päivitetty..) niin pitäähän sitä korreloida vähän iloitsemisellakin.

Eli katsotaan, miten irtoaa! Taidan heitellä ihan randomjärjestyksessä.

1. Olen hyvin iloinen, että olen tänään puuhastellut gradun parissa useamman tunnin, ja että aihe tuntuu edelleen enemmän inspiroivalta kuin ahdistavalta

2.Siitä vasta olen iloinen, että laskeskelin juuri, että olen treenannut nyt 5 päivänä peräkkäin, eikä jalkaa särje. Tämä on kovin positiivista kehitystä, koska usein olen joutunut pitämään pakollisia lepoja parin päivän välein:)

3.Kevättä kohti on ihanaa mennä, päivät ja valoisa aika pitenevät.

4.Mulla on kohta synttärit. Vaikka siinä on vanhemenisen varjopuoli, mutta saa ainakin aihetta juhlaan..

5...josta pääsen aasinsiltaa pitkin siihen, että keskiviikkona aion vähän juhlia, ilo!

6.Ja viikonlopuksi menen piäkaupunkseuvvulle, jossa on myös vähän tiedossa partya. Mennään iloitsemaan ystävän valmistumisen tiimoilta, ja tiedän miten kovin iloinen hän itse on suorituksesta.

7.On hauskaa mennä muutenkin kotiin käymään, en ole hetkeen taas ollut.

8.Tykkään uudesta työnkuvastani, ja sain tälle viikolle lähtöselvityksen lisäksi ensimmäisen vuoron terminaalin lipputoimistoon - uskon että siitä hommasta varsinkin voisin tykätä.

9.juuhuu- huomenna saa virallisesti syödä Runebergintorttuja (vaikka mä oon syönyt niitä epävirallisesti jo muutamia...)

10. Sain tänään palautettua TYY:lle liikuntasihteerikansion, eli syksyn pesti on loppuunkäsitelty. Se oli ihan hyvä homma kaikinpuolin.

11. Täytyy vähän varastaa Kikalta, mutta olen minäkin iloinen ystävieni uusista ihmissuhteista (enkä yhtään kateellinen, huom;) Luotte toki uskoa tulevaan...

12. Olen silti iloinen, että ihan kaikki ystäväni eivät vielä seukkaa;) ;)

13. Olen iloinen, että pääsin pitkästä aikaa käymään mummoa ja pappaa katsomassa, ja siitä että he ovat elossa yhä! Pappa 92 v..

14. Sain tänään ihan mahtavat naurut erään ystävän kanssa puhelimessa, varmasti piteni ikä!

15. Maija Vilkkumaa tekee uutta levyä- jipii!

16.Iloitsen jo ajatuksesta, että kunhan gradu on valmis niin mää niin lähen johonkin reissuun!

17. Olen ikuisen iloinen, ettei putkiremontti tule vielä, enkä joudu mihinkään evakkoon rakkaasta kotonurkastani. Jonka uskomattomasta edullisuudesta olen aina hyvin iloinen etenkin näin vuokranmaksupäivänä! Eikä tänä talvena ole vielä edes tarvinnut pitää pipoa ja hanskoja sisällä!

18. Olen iloinen, että valmentajakin oli tänään tosi hyvällä tuulella, eikä hermostunut yhtään vaikka olin henkkoht hieman pihalla parissa kuviossa:)

19. Ilahduin, kun sain kutsun ystävän häihin maaliskuuksi. Kiitos!

20. Ihanaa, numero 20, kylläpä ilahduttaa. Saan mennä nukkumaan, mikä on tosi kiva, koska olen aika väsynyt. Hih.

Semmottist. Jos ihan yhdestä asiasta saa rutkuttaa, niin huomautan, että olen kovin kyllästynyt siihen että sukat kastuu koko ajan. Mutta ei se mitään, ei pilata tunnelmaa. Kaikki yhdes koos!