Hymyilen täällä kilpaa auringon kanssa ja voitankin melkein kisan, koska tuttuun tyyliin Turun sää vaihtelee pilvisestä aurinkioiseen ja aurinkoisesta sateiseen jne melko kovaa tahtia, moneen otteeseen saman päivän sisällä. No, tänään ei ole vielä satanut ja uskoa on vielä jopa suht hyvään juhannussäähänkin. Koska olen optimistisella tuulella! Sitäpaitsi Hesarissa ilmaistiin selkeästi, että paras juhannussää on luvassa Itä-Suomeen. Ja kas, sinnehän menosuunta perjantaina on! Ollan menossa kuuden hengen tyttögängillä Sulkavalle elikkäs meidän ihanalle möksälle. Osa on käynyt siellä jo, osa ei, ja maltan tuskin odottaa että saan esitellä rakkaan paikan heille. Ja mikäs kuulostaisi sen paremmalta kuin viettää oikein perinteinen mökkijuhannus saunoineen ja lavatansseineen ja sään salliessa rannassa paistettuine muurikkalettuineen hyvien ystävien kanssa? Ei mulle ainakaan tähän suht rankan ekan työviikon päälle juuri mikään!

Eilen ilo purkautui ihan onnenpomppuina kun sain kirjeen yliopistolta - mulle vihdoinkin sallittiin myöntää yleisen historian joka keväinen apuraha! Kolmas kerta toden sanoi,,,aloin jo uskoa että jostain syystä olen boikotissa vaikka omien laskujeni mukaan olen sekä pitkälle opinnoissani edennyt ja ihan hyvin menestynytkin aineen pääaineopiskelija. Mutta nyt siis tärppäsi ja kesäkassa saa mukavaa täytettä. Tai sitten käytän koko rahan gradumateriaaliin. Koska sitä tarvitsen ehdottomasti tässä tilanteessa kun tekstiä on 103 sivua ja yksi käsittelyluku kirjoittamatta! Eli siis- matkakassaan, sittenkin.

Juu, ei hitsit. Olen vaan tosi onnellinen kaikesta tänään. :)