Turun keskusta, bussi 110

Bussissa mies ja nainen riitelevät.

Mies: Mä lähden nyt Aurajoelle runtille. Sä olet vaan valittanut mulle kokonaiset 45 sekunttia.
Nainen: Hei, älä viitti lähtee!

Mies jää bussista. Nainen kääntyy tuntemattoman mieheen päin.

Nainen: Missä helvetissä täällä on runti?
Mies #2: En mä tiedä.
Nainen: Mä vedän teitä kaikkia turkulaisia kohta nenille! Ootte ihan turisteja kaikki!

 

Helsinki, raitiovaunu 3B

Emoteinijengissä humalainen tyttö alkaa selittää pojalle:

Tyttö: Tiedätkö sellaisen kun Mariaanien hauta?
Poika: Häh?
Tyttö: Se on niinku maailman syvin kohta!
Poika: Ai siis sellanen vesijuttu?
Tyttö: Niin. Kelaa hei! Luin et siellä on sellaisia kaloja, joilla on niinku lamppu päässä!
Poika: Siis häh?
Tyttö: Niin, niin, mä luin siitä! Niillä on lamppu päässä, ja olin siitä oikeesti ihan tosi fiiliksissä.
Poika: Siis häh?
Tyttö: Hei, mä en halua keskustella sun kanssa enää tästä aiheesta.